Pasja od roku 1883

Vorwerk świętuje 140 lat... Poznaj historię sukcesu firmy, która zrewolucjonizowała kulinaria i przeniosła sprzątanie na wyższy poziom.

140 lat firmy Vorwerk

Historia firmy rozpoczęła się w roku 1883, kiedy Carl Vorwerk założył Barmer Teppichfabrik Vorwerk & Co., małą fabrykę dywanów, kładąc tym samym podwaliny pod dzisiejszą globalną markę. Do roku 1909 nazwa Vorwerk była już znana poza macierzystym regionem i firma szybko się rozrastała. Zwiększyła produkcję dywanów, rozbudowała się i założyła własny park maszynowy. Powiększyła też gamę produktów, oferując wyroby od osi samochodowych aż po silniki do gramofonów, a z czasem również dołączając do portfolio sprzęt AGD, jakim był odkurzacz Kobold w 1929 roku. Urządzenie było swego rodzaju małą rewolucją: poręczne i przy tym bardzo skuteczne. Rynek nie był jednak gotowy na tę nowość. Potencjalni klienci nie potrafili docenić zalet odkurzacza Kobold oglądając go wyłącznie na sklepowych wystawach. Tę sytuację uratował kolejny rewolucyjny pomysł – wprowadzenie sprzedaży bezpośredniej w Niemczech. Vorwerk całkowicie zmienił swoją pozycję na rynku dzięki modelowi biznesowemu, opartemu na bezpośrednim kontakcie z Klientem. W 1971 roku swoją premierę miało pierwsze wielofunkcyjne urządzenie do gotowania – Thermomix®, które pomogło stać się liderem branży sprzedaży bezpośredniej w Europie. Realizując konsekwentnie strategię umiędzynarodawiania marki, Vorwerk założył swoją pierwszą zagraniczną filię w Chinach w 1990 r., po której wkrótce przyszedł czas na kolejne w Europie Wschodniej. W roku 1995 rozpoczęła działalność firma Vorwerk Polska.

Kiedyś, Teraz, Zawsze – Dziękujemy!

Nasze podziękowania należą się Wam – społeczności Thermomix®

Chcielibyśmy podziękować naszej społeczności ponad 100 000 Przedstawicieli Handlowych, 9 000 pracowników etatowych oraz wszystkim naszym klientom na całym świecie. To Wasza pasja i zaangażowanie sprawiają, że Vorwerk odnosi sukcesy.

Ludzie w centrum uwagi

Wierzymy, że gdy ludzie spotykają się ze sobą osobiście, otwierają się przed nimi nowe światy i możliwości. Prezentacja produktu w bezpiecznej przestrzeni własnego domu nie tylko pozwala dokładne poznać urządzenie, ale przede wszystkim stwarza okazję przeżycia magicznych chwil i zbudowania trwałych więzi międzyludzkich – a w przypadku Vorwerk, obejmujących cały świat. Sprzedaż bezpośrednia to recepta Vorwerk na sukces: prezentacje produktowe to wydarzenia towarzyskie, podczas których ludzie spotykają się, odkrywają swoje pasje, dołączając do rodziny Vorwerk. Bez wątpienia przedstawiciele Vorwerk odgrywają tu bardzo szczególną rolę: są twarzami naszej firmy, kluczem do naszego sukcesu – i dokładnie takimi pozostaną również w przyszłości.